مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اسفند 1394 ساعت 16:512016-03-01سياسي

1191 نفر از مددجویان رزن از خدمات مشاوره ای بهره مند شدند


از ابتدای امسال تاکنون تعداد یک هزار و 191 مددجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی بهره مند شدند.

- سید عباس هاشمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: برنامه های مشاوره در راستای حفظ سلامت روان و عزت نفس خانواده های تحت حمایت ارائه می شود و خدمات مشاوره رایگان به صورت فردی، گروهی و راهنمایی در قالب 887 جلسه به مددجویان ارائه شده است .

وی افزود: بررسی علل طلاق، حدود ارتباط با جنس مخالف، مهارت های زندگی مشترک، نحوه برخورد با خانواده همسر، اهداف ازدواج و روش های صحیح مطالعه از موضوعات مطرح شده برای خانواده های تحت حمایت در این جلسات بوده است .

مدیر کمیته امداد شهرستان رزن تصریح کرد: از این تعداد خدمات مشاوره برای مددجویان، برای 318 نفر از آنان در قالب 546 جلسه مشاوره فردی و گروهی ارائه شده است و همچنین تعداد 873 نفر از مددجویان در قالب 341 جلسه از راهنمایی فردی و گروهی بهره مند شدند.

وی بیان کرد: تعداد 62 نفر از این مددجویان بیشترین آسیب را در مشکلات خانوادگی و زناشویی داشتند که با مراجعه به کارشناسان کمیته امداد از خدمات مشاوره ای این نهاد بهره مند شدند.

هاشمی با اشاره به اجرای طرح های اشتغالزایی در راستای خودکفایی مددجویان گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 361 فقره وام در قالب تسهیلات اشتغال و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1191 نفر از مددجویان رزن از خدمات مشاوره ای بهره مند شدند

1191 نفر از مددجویان رزن از خدمات مشاوره ای بهره مند شدند