مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اسفند 1394 ساعت 13:452016-02-29دانش

دانشگاه ها در انتظار تدریس درس آموزش مهارت های زندگی


معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: درس آموزش مهارت های زندگی در صورت تصویب از سال آینده در دانشگاه ها تدریس می شود.

- معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در بیست و هفتمین گردهمایی روسای مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه ها گفت: ارتقای سطح سلامت و بهداشت روانی و توجه به امر سلامت روان دانشجویان دختر و جدی گرفتن آن، سیاست و راهبرد اساسی است که به پیشگیری از ناهنجاری ها کمک می کند.

خانم مولاوردی با بیان اینکه توجه به بهداشت دختران دانشجو ضروری است افزود: همان اندازه که سلامت جسم حائز اهمیت است، سلامت روح و روان هم مهم و ضروری است اما در جامعه ما هنوز به موضوع سلامت روان و بهداشت توجه چندانی نشده است.

مولاوردی ادامه داد: دانشگاه ها دستخوش تحولات پر شتابند و دانشجویان با چالش های متعددی از درون خانواده در بازده دوره جوانی و نوجوانی روبرو هستند تا حدی که این شرایط، دانشجویان را در وضعیتی قرار می دهد که آنها آسیب بینند و البته در این میان دانشجویان دختر زمینه های آسیب پذیری بیشتری دارند.

وی افزود: معاونت امور زنان با جایگاه ستادی و با طراحی مداخلات و همکاری دستگاه های ذیربط فعالیت های زیادی در راستای ارتقا سطح سلامت روان دانشجویان دارد که از جمله این فعالیت ها بهبود وضعیت سلامت دانشجویان، ارتقای سطح سواد دانشجوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها در انتظار تدریس درس آموزش مهارت های زندگی

دانشگاه ها در انتظار تدریس درس آموزش مهارت های زندگی