مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اسفند 1394 ساعت 12:262016-02-29دانش

مولاوردی مطرح کرد ضرورت توجه به سلامت روان دختران در دانشگاه ها


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با اشاره به ضرورت توجه به سلامت روان دختران در دانشگاه ها، گفت: تفاهم نامه هایی با دانشگاه ها، وزارت علوم و معاونت علمی رییس جمهور در رابطه با توجه به سلامت دختران منعقد کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه "، شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور امروز در گردهمایی روسای مراکز مشاوره دانشگاه ها در دانشگاه علم و صنعت با اشاره به ضرورت توجه به بهداشت و سلامت روان دختران دانشجو گفت: انسان موجود پیچیده ای است و حیات انسان دارای ابعاد مختلفی است که یکی از این ابعاد نیز سلامت و به خصوص سلامت روان است.

وی با بیان اینکه سلامت روان به اندازه سلامت جسم اهمیت دارد، اظهار داشت: سلامت روان نقش مهمی در تضمین پویایی و کارآمدی جامعه دارد ولی در جامعه ما کمتر مورد توجه قرار گرفته است و در حال حاضر که جامعه ما درحال گذران دوره پرشتابی است، هر بخش جامعه به لحاظ ساختاری تحول پذیر باشد بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

وی افزود: دانشجویان ما چالش ها و تعارضات مختلفی مانند دوری از خانواده، اتمام دوره نوجوانی و فشارهای تحصیلی را دارند و در شرایط آسیب پذیر قرار می گیرند.

به خصوص دانشجویان دختر که به دلیل ویژگی های جنسیتی و با وابستگی بیشتر به خانواده بیشتر از پسران در معرض تعارضات هستند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولاوردی مطرح کرد ضرورت توجه به سلامت روان دختران در دانشگاه ها

مولاوردی مطرح کرد ضرورت توجه به سلامت روان دختران در دانشگاه ها