مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اسفند 1394 ساعت 13:462016-02-28اقتصادي

شبکه ایستگاه های ماندگار نقشه برداری در هرمزگان ایجاد می شود


معاون برنامه ریزی آبفای هرمزگان گفت: شبکه ایستگاه های ماندگار نقشه برداری در شهرهای میناب، هشتبندی و پارسیان ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، منصور توسلی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت اجرای صحیح تاسیسات و شبکه های آب و فاضلاب در 3 شهر میناب، هشتبندی و پارسیان اظهارداشت: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اقدام به ایجاد شبکه ایستگاه های ماندگار نقشه برداری (شبکه ژئودزی) در 3 شهر مزبور کرده است.

وی با اشاره به ویژگی های شبکه ایستگاه های ماندگار نقشه برداری در استان هرمزگان بیان داشت: طی اجرای این عملیات، تثبیت نقاط به وسیله بتن، تهیه شناسنامه نقاط ماندگار نقشه برداری برای تعداد 54 نقطه و انتقال نقاط نقشه برداری سازمان نقشه برداری کشور به وسیله GPS دو فرکانسه صورت می گیرد.

معاون برنامه ریزی آبفای هرمزگان، کاهش هزینه های نقشه برداری در اجرای پروژه ها با توجه به وجود نقاط ماندگار، کمک به اجرای پروژه های GIS و نقشه برداری و کاهش زمان نقشه برداری از جمله این مزایای ایجاد شبکه ایستگاه های ماندگار در استان برشمرد.

توسلی در ادامه، کمک به پروژه های عمرانی دستگاه های دولتی، کنترل بهتر پروژه های مختلف توسط دستگاه نظارت و افزایش میزان دقت در اجرای پروژه ها بویژه پروژه های فاضلاب را از دیگر مزایای اجرای این عملیات عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه ایستگاه های ماندگار نقشه برداری در هرمزگان ایجاد می شود

شبکه ایستگاه های ماندگار نقشه برداری در هرمزگان ایجاد می شود