مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اسفند 1394 ساعت 15:462016-02-27دانش

«جشنواره هنر روانشناسی» در جهاد دانشگاهی مشهد برگزار می شود


یک فعال دانشجویی با بیان اینکه «جشنواره هنر روانشناسی» هفت روز در جهاد دانشگاهی مشهد برگزار خواهد شد، گفت: در این جشنواره برای نخستین بار در ایران اختلالات روانشناسی به تصویر کشیده شده است.

- یک فعال دانشجویی با بیان اینکه جشنواره هنر روانشناسی هفت روز در جهاد دانشگاهی مشهد برگزار خواهد شد، گفت: در این جشنواره برای نخستین بار در ایران اختلالات روانشناسی به تصویر کشیده شده است.

اسما مین باشی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، "با بیان اینکه جشنواره هنر روانشناسی هفت روز در جهاد دانشگاهی مشهد برگزار خواهد شد، گفت: در این جشنواره برای نخستین بار در ایران اختلالات روانشناسی به تصویر کشیده شده است.

وی ادامه داد: در این جشنواره هفت نفر از دانشجویان دانشگاه نیشابور اختلالات روانشناسی همچون سادیسم، اسکیزوفرنی و غیره را در 20 اثر به تصویر کشیده اند که تمامی این آثار و تصایر سازی ها به صورت ذهنی بوده و نه تقلیدی.

این فعال دانشجویی با بیان این مطلب که این جشنواره با همکاری انجمن علمی- دانشجویی علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد، بیان داشت: جشنواره هنر روانشناسی از امروز ساعت 17 آغاز و تا جمعه ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جشنواره هنر روانشناسی» در جهاد دانشگاهی مشهد برگزار می شود

«جشنواره هنر روانشناسی» در جهاد دانشگاهی مشهد برگزار می شود