مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اسفند 1394 ساعت 14:062016-02-27سياسي

نتایج نهایی شمارش آرا/ نتایج نهایی برخی شهرهای آذربایجان غربی اعلام شد


نتایج نهایی انتخابات در برخی حوزه های انتخابیه آذربایجان غربی اعلام شد و در برخی دیگر از شهرها نیز شمارش آرا همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از ارومیه نتایج آرا در برخی حوزه های انتخابیه آذربایجان غربی به اتمام رسید.

* انتخابات ارومیه به دور دوم کشید براساس نتایج نهایی شمارش آرا،انتخابات ارومیه به دور دوم کشید و بر این اساس نادر قاضی پور با کسب رتبه نخست به عنوان نماینده مردم ارومیه در ارومیه معرفی شد.

علاوه بر این، به ترتیب حاکم ممکان، هادی بهادری، روح الله حضرت پور و مجید دودکانلوی میلان از جمله نامزدهایی هستند که به دور دوم انتخابات راه یافتند و در حال حاضر تعداد کمی از صندوق های اخذ رای در این شهرستان شمارش نشده است و امکان تغییر این اسامی وجود دارد.

هنوز شمارش آرا در حوزه های انتخابیه خوی و چایپاره-پیرانشهر، سردشت- میاندوآب، تکاب و شاهین دژ-شوط، پلدشت، چالدران و ماکو نیز مشخص نشده است.

* انتخابات سلماس به دور دوم کشید کار شمارش آرا در شهرستان سلماس به اتمام رسیده و رسول جلایر با 18 هزار و 361 رای و شهروز برزگر 16 هزار و 463 رأی از بین 16 نامزد انتخاباتی توانسته اند به دور دوم راه یابند به طوری که انتخابات در این حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج نهایی شمارش آرا/ نتایج نهایی برخی شهرهای آذربایجان غربی اعلام شد

نتایج نهایی شمارش آرا/ نتایج نهایی برخی شهرهای آذربایجان غربی اعلام شد