مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اسفند 1394 ساعت 16:452016-02-21اقتصادي

برگزاری سمینار "تکنیک های کاربردی بازرگانی خارجی"


کارگروه بازاریابی و تبلیغات دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و کریدور صادرات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری شرکت پیمان پژوهان شریف و حمایت وزارت صنعت، - معدن و تجارت، سمینار تخصصی و آموزشی "تکنیک های کاربردی بازرگانی خارجی" (اعتبارات اسنادی، امور گمرکی، اسناد بازرگانی، قراردادهای بین المللی و راهکارهای تجارت با روسیه و چین)را برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، سمینار تخصصی و آموزشی "تکنیک های کاربردی بازرگانی خارجی" در 13 اسفندماه سال جاری در دانشگاه تهران برگزار می شود.

این سمینار و کارگاه های آموزشی آن، حاوی موضوعات محوری برای شرکت های ایرانی جهت حضور در عرصه تجارت بین الملل و مدیریت موثر واردات و صادرات است.

محورها و موضوعات مورد بحث این سمینار نکات کلیدی موفقیت در صادرات و واردات، مسایل و اختلافات رایج در امور گمرکی و ترخیص کالا و روش های حل و فصل، تکنیک ها و شیوه های کاربردی تجارت با روسیه (راهکارهای شروع تجارت با روس ها، شرایط تاسیس شرکت،استعلام و اعتبارسنجی طرف های تجاری، نمایشگاه های مهم و روش های حمل و مبادی کالایی)، اعتبار اسنادی (انواع و کاربرد آن ها) در بازرگانی خارجی در پساتحریم، راهکارهای موثر تجارت با بازار چین (ثبت شرکت در چین، روش های ارزیابی فروشنده ها، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سمینار "تکنیک های کاربردی بازرگانی خارجی"

برگزاری سمینار "تکنیک های کاربردی بازرگانی خارجی"