مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 بهمن 1394 ساعت 17:512016-02-15سياسي

ائتلاف بی هیاهوی اصولگرایان و اختلاف پرسروصدای اصلاح طلبان در کرمانشاه


فهرست انتخاباتی اصولگرایان در استان کرمانشاه در حالی بدون هیاهو به مرحله نهایی می رسد که اختلافات پر سروصدای اصلاح طلبان مانع تهیه یک فهرست واحد در میان این جریان سیاسی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، با نزدیک شدن به هفتم اسفند ماه و انتخابات حساس امسال تکاپوی جریانات سیاسی بیش از پیش قابل مشاهده است و در این میان احزاب و تشکل های اصولگرا و اصلاح طلب به عنوان دو جریان سیاسی غالب در تلاش برای تکمیل لیست انتخاباتی ائتلاف خود هستند.

در بحث انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با توجه به اعلام لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز و قرار گرفتن نام آیات ممدوحی و عراقی در این لیست ها، بخشی از کار اصولگرایان کرمانشاه انجام شده اما اصلاح طلبان همچنان در کشمکش برای ارائه لیست هستند.

در بحث انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی نیز اصولگرایان کرمانشاه با شکل دهی به یک ائتلاف فهرست واحدی را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده کرده اند که گمانه زنی ها از انتخاب افرادی همچون شهاب نادری در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات و حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی حکایت دارد.

در این رابطه یکی از اعضای شورای ائتلاف اصولگرایان استان کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، گفت: فهرست انتخاباتی ائت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف بی هیاهوی اصولگرایان و اختلاف پرسروصدای اصلاح طلبان در کرمانشاه

ائتلاف بی هیاهوی اصولگرایان و اختلاف پرسروصدای اصلاح طلبان در کرمانشاه