مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 22:012016-02-14سياسي

رییس مجمع نمایندگان کرمان: باید برای دین و ولایت هزینه کنیم


رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: پیام عاشورا این است که برای دفاع از ولایت، امامت، دین، اسلام و خداوند باید هزینه داد و گاهی اوقات این هزینه از آبرو و یا جسم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمان، محمدمهدی زاهدی امشب در جشن میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در محل خانه شهر اظهار داشت: حضرت زینب (س) قبل از عاشورا، روز عاشورا و بعد از آن روز نقش به سزایی در آرامش بخشیدن به اهل بیت امام حسین (ع) داشت.

وی بیان کرد: پرستاری از فرزندان و بانوان، نخستین رسالت حضرت زینب (س) پس از عاشورا بود، اما زینب (س)، زینب شد برای اینکه بیاید تا رسالت تاریخی و پیام زینبی را برساند و به تاریخ درس دهد و این پیام را باید گرامی بداریم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حضرت زینب (س) با حضور در بارگاه یزید از سر قدرت و باور و اعتماد به خداوند، یزید را ذلیل و خوار کرد.

زاهدی ادامه داد: حرکت پیامبر اعظم (ص)، امام علی (ع)، حضرت زهرا (س)، امام حسن (ع) و امام حسین (ع) برای خدا بوده است و لحظه ای به غیر از خدا نمی اندیشیدند.

وی اضافه کرد: پیام عاشورا این است که برای دفاع از ولایت، امامت، دین، اسلام و خداوند باید هزینه داد و گاهی اوقات این هزینه از آبرو و یا جسم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجمع نمایندگان کرمان: باید برای دین و ولایت هزینه کنیم

رییس مجمع نمایندگان کرمان: باید برای دین و ولایت هزینه کنیم