مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 20:162016-02-14سياسي

ابر تکنولوژی ایمپلنت به ایران آمد


دبیر اجرایی کنگره بین المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران با اشاره به ورود ابر تکنولوژی ایمپلنت به کشورمان با عنوان "دیجیتال ایمپلنتولوژی" که روشی برای کاشت دندان است را تشریح کرد.

- دبیر اجرایی کنگره بین المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران با اشاره به ورود ابر تکنولوژی ایمپلنت به کشورمان با عنوان "دیجیتال ایمپلنتولوژی" که روشی برای کاشت دندان است را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسلامت خبرگزاری تسنیم"، محمدتقی کیانی - دبیر اجرایی چهاردهمین کنگره بین المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران اظهار داشت: "دیجیتال ایمپلنتولوژی" از تکنیک های نوینی است که روش کاشت دندان را به لحاظ دقت و افزایش سرعت جراحی متحول می کند که خوشبختانه امکان به کار گیری این روش در کشور ما نیز فراهم شده و جدیدترین دستاوردهای آن در "چهاردهمین کنگره بین المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران" و "ششمین همایش بین المللی ایمپلنت خلیج فارس" به متخصصان کشور ارایه می شود.

کیانی در آستانه برپایی این دو کنگره که همزمان از روز چهارشنبه 28 بهمن ماه در هتل المپیک تهران آغاز به کار می کنند، افزود: ابر تکنولوژی در حوزه ایمپلنتولوژی این امکان را فراهم کرده تا با همراهی استفاده از تصاویر رادیوگرافیک سه بعدی بتوان ابتدا ناحیه مطلوب را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابر تکنولوژی ایمپلنت به ایران آمد

ابر تکنولوژی ایمپلنت به ایران آمد