مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 20:112016-02-14اقتصادي

قائم مقام شهردار قم: هزینه های جاری شهرداری قم با عوارض مردمی برابر است


هزینه های جاری شهرداری قم با میزان عوارض مردمی برابر است و شهرداری نمی تواند با تکیه بر این درآمدها طرح های توسعه ای جدید را در دستور کار خود قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابراهیم معتمدی در جلسه هم اندیشی شهرداران استان قم که در دفتر قائم مقام شهردار قم برگزار شد، با بیان اینکه برخی از المان های شهری کلانشهر قم باید در شهرهای تابع استان قم استفاده شود، اظهار کرد: این المان ها به صورت امانت در اختیار شهرهای تابعه قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: توزیع درخت، گل و گیاه در میان شهرهای تابعه استان قم به سازمان فضای سبز شهرداری قم ابلاغ می شود تا شهرهای تابعه استان بتوانند از ظرفیت این سازمان استفاده کرده و به صورت متقابل شهرداری های تابعه باید برای خرید درخت، گل و گیاه با سازمان فضای سبز شهرداری قم مشورت کنند.

قائم مقام شهردار قم با اشاره به اینکه توسعه خدمات رفاهی برای مجموعه شهرهای تابعه استان قم مورد توجه قرار گرفته است عنوان کرد: هزینه های جاری شهرداری قم با میزان عوارض مردمی برابر است و شهرداری نمی تواند با تکیه بر این درآمدها طرح های توسعه ای جدید را در دستور کار خود قرار دهد.

وی بر استفاده از ظرفیت سازمان توسعه و عمران شهرداری قم در شهرهای تابعه استان تاکید کرد و گفت: شهرداری های تابعه استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم مقام شهردار قم: هزینه های جاری شهرداری قم با عوارض مردمی برابر است

قائم مقام شهردار قم: هزینه های جاری شهرداری قم با عوارض مردمی برابر است