مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 18:262016-02-14فرهنگي

نمایش 250 اثر در نمایشگاه دوازدهمین دوسالانه ملی نگاره های چوبی در ارومیه


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از نمایش 250 اثر فاخر در نمایشگاه دوازدهمین دوسالانه ملی نگاره های چوبی در ارومیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، افسانه رنجبر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دوازدهمین دوسالانه ملی نگاره های چوبی در ارومیه با بیان اینکه یازده دوره از این دوسالانه در تهران برگزار شده و امسال استان آذربایجان غربی میزبان برگزاری دوازدهمین دوسالانه ملی نگاره های چوبی در کشور اظهار داشت: 250 اثر از 500 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره به عنوان آثار انتخابی داوری اولیه از 23 استان کشور در این نمایشگاه برای بازدید عموم علاقه مندان به نمایش گذاشته شدند.

وی با بیان اینکه برگزاری دوسالانه ملی نگاره های چوبی نقطه عطفی در صنایع چوبی کشور به ویژه استان آذربایجان غربی محسوب می شود افزود: آثار انتخابی در دوازده رشته صنایع دستی چوب همچون معرق، منبت، پیکره، خراطی، لایه چینی، خاتم، سازسازی، ریزه کاری و نازک کاری است.

رنجبر بیان کرد: نمایشگاه دوازدهمین دوسالانه ملی نگاره های چوبی با نمایش آثار هنری 166 هنرمند از نقاط مختلف ایران اسلامی اینک در حال برگزاری است که در این میان آذربایجان غربی با حضور 11 هنرمند 30 اثر فاخر خود را در این نمایشگاه جای داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش 250 اثر در نمایشگاه دوازدهمین دوسالانه ملی نگاره های چوبی در ارومیه

نمایش 250 اثر در نمایشگاه دوازدهمین دوسالانه ملی نگاره های چوبی در ارومیه