مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 18:012016-02-14پزشكي

نخستین کلینیک جامع درمانی پارکینسون در اصفهان راه اندازی شد


مدیر کلینیک درمانی پارکینسون در اصفهان گفت: نخستین کلینیک جامع درمانی پارکینسون در بیمارستان الزهرا اصفهان راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مهری سالاری ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه نخستین کلینیک جامع درمانی پارکینسون در بیمارستان الزهرا اصفهان راه اندازی شد، اظهار داشت: پارکینسون یک بیماری میانسالی است که شیوع بالایی در افراد 55 سال به بالا را دارد که هنوز علت اصلی بروز بیماری پارکینسون مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه عوامل محیطی از جمله تغذیه و آلودگی هوا در بروز این بیماری تاثیرگذار است، افزود: با توجه به اینکه این بیماران چه از نظر فیزیکی و از نظر گفتاری بدن آنها در اصطلاح قفل کرده و نمی توانند به راحتی حرکت یا تکلم کنند بنابراین وجود یک کلینیک درمانی جامع و یک انجمن خاص برای این بیماران و مرکز توانبخشی ویژه بیماران پارکینسونی ضروری است که سبب بهبود کیفیت زندگی آنها شود.

مدیر کلینیک درمانی پارکینسون در اصفهان با بیان اینکه تنها راه پیشگیری از بیماری پارکینسون پرهیز از غذاهای پرچرب، پرکالری ، مصرف سبزیجات و میوه جات و همچنین انجام فعالیت های فیزیکی است، در 80 تا 90 درصد از موارد بروز بیماری پارکینسون بدون علت است، بین 10 تا 20 درصد عوامل خانوادگی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کلینیک جامع درمانی پارکینسون در اصفهان راه اندازی شد

نخستین کلینیک جامع درمانی پارکینسون در اصفهان راه اندازی شد