مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 17:412016-02-14سياسي

طرح مبین در مدارس کشور اجرایی می شود


معاون توسعه مشارکت های ستاد اقامه نماز گفت: در دوره قبلی 250نفر از مدیران استان مرکزی و در این دوره نیز 700نفر شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سیدعلی منیری ظهر امروز در همایش استانی طرح مبین با اشاره به برگزاری این طرح ویژه مدیران آموزش وپرورش اظهار داشت: فرهنگ سازی به منظور اقامه و ترویج نماز در مدارس امری مهم است که اجرای طرح مبین می تواند راهکاری اصولی وهدفمند به منظور مدیریت یاوران نماز در مدارس باشد.

وی افزود: در راستای تدوین مطالب و موضوعات گنجانده شده در طرح مبین 2هزار نفر ساعت در کل کشور به صورت گروهی در این امر مشارکت داشتند.

معاون توسعه مشارکت های ستاد اقامه نماز کشور تصریح کرد: برپا داشتن نماز و اقامه آن در مدارس وتوجه دانش آموزان به این موضوع می تواند توسط مدیران مدارس نهادینه شود.

منیری با اشاره به دغدغه مهم مدارس به منظور سوق دهی دانش آموزان به برپایی نماز گفت: با گرایش دانش آموزان به نماز به طور قطع می توان آنها را از بسیاری از مسائل و معضلات دور نگه داشت و اخلاق و کردار حسنه را در آنها ایجاد کرد.

وی ادامه داد: البته گرایش جوانان به نماز تنها موضوعی نیست که بتوان آن را در مدارس اجرایی کرد بلکه خانواده ها نیز در این میان نقشی اساسی و ارزنده دارند که باید با نهابت دقت و توان آنها را ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مبین در مدارس کشور اجرایی می شود

طرح مبین در مدارس کشور اجرایی می شود