موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 17:262016-02-14بين الملل

اشتاین مایر: روسیه در روند کمک رسانی و آتش بس در سوریه کمک کند


وزیر خارجه آلمان از روسیه و دیگر کشورها خواست که در روند تحقق آتش بس در سوریه و انتقال کمک های بشردوستانه به نواحی آسیب دیده کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل با اعلام این خبر به نقل از اشتاین مایر نوشت: روسیه و دیگر کشورها باید برای کمک رسانی به مناطقی در سوریه که اقدام در آن مناطق دشوار است، کمک کنند.

اشتاین مایر در این مورد به شبکه خبری دویچه وله گفت: من از روسیه و دیگر کشورها می خواهم که در روند آتش بس شرکت کنند و از نفوذ خود برای دسترسی به کمک های بشردوستانه در سوریه استفاده کنند.

همچنین نفوذ خود بر دولت سوریه و معارضان سوریه را هم به کار گیرند تا خصومت ها کاهش یابند.

در نشستی که به منظور رایزنی درباره تحولات سوریه در مونیخ و پیش از کنفرانس امنیتی برگزار شد، درباره آتش بس در این کشور و امکان فرستادن کمک های بشردوستانه برای مناطق جنگی تبادل نظر شد.

بنابر توافق به دست آمده یک هفته زمان باقی است تا پس از ایجاد شرایط مناسب، زمینه برای برقراری آتش بس فراهم شود.

در این نشست موسوم به گروه جهانی حمایت از سوریه متشکل از ایران، روسیه، اتحادیه عرب، اتحادیه اروپا و برخی از کشورهای عضو این اتحادیه ، چین، ترکیه، سازمان ملل و آمریکاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتاین مایر: روسیه در روند کمک رسانی و آتش بس در سوریه کمک کند

اشتاین مایر: روسیه در روند کمک رسانی و آتش بس در سوریه کمک کند