مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 16:362016-02-14اجتماعي

فرهنگ سازمانی توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی تقویت می شود


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی نزاجا در شیراز گفت: تقویت فرهنگ سازمانی، حمایت از ایده ها و فکرهای جدید و تبدیل آنها به اقدام های عملی از دیگر وظایف دانشگاه علمی کاربردی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حسین محمدی بعدازظهر امروز در جمع اساتید و مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی شهید رستمی اظهار داشت:مهمترین وظایف دانشگاه جامع علمی کاربردی تربیت و آموزش کارکنان و توانمند کردن آنها است.

وی گفت: تقویت فرهنگ سازمانی، حمایت از ایده ها و فکرهای جدید و تبدیل آنها به اقدام های عملی از دیگر وظایف دانشگاه علمی کاربردی است تا کارکنان با انگیزه لازم اهداف سازمانی را محقق کنند و از طرف دیگر سازمان نیز باید زمینه های ارتقاء شخصی کارکنان را فراهم کند.

محمدی با بیان اینکه سرمایه اصلی هرسازمان نیروهای متخصص، متعهد و باتجربه هستند که عملکرد صحیح آنها باعث تحول اهداف سازمان می شود، افزود: هرسازمان برای تحقق اهدافش نیازمند به چند مؤلفه اصلی است که نیروی انسانی ماهر، تکنولوژی و ملزومات کار، منابع مالی و مدیر توانمند آموزش دیده از جمله این مولفه ها است.

وی با بیان اینکه سازمان ها هستند که رشد اصلی اجتماع کنونی را تشکیل می دهند، خاطرنشان کرد: عنصرمدیریت مهم ترین عامل در رشد و بالندگی و مرگ سازمان است و دیگری کارکنان سازمان و گردانندگان اصلی آن سازمان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازمانی توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی تقویت می شود

فرهنگ سازمانی توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی تقویت می شود