مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 15:302016-02-14اجتماعي

ضرورت توجه بیشتر به پایش پسماندهای عفونی


رییس اداره حفاظت محیط زیست پیرانشهر بر ضرورت توجه بیشتر به پایش پسماندهای عفونی در شهرستان با توجه به مخاطرات مهم این پسماندها بر منابع آب و خاک تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان غربی، طه ایزان اظهار کرد: دستگاه اتوکلاو بیمارستان پیرانشهر می تواند روزانه بطور میانگین 170 کیلوگرم زباله خطرناک را در سه سیکل با ظرفیت هر سیکل 50 کیلوگرم به زباله بی خطر تبدیل کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین منابع تولید مواد زائد شهری، زباله های بیمارستانی هستند که عدم کنترل و بی توجهی به جمع آوری و دفع صحیح و اصولی آن ها می تواند خطرات زیست محیطی بسیار جدی به وجود آورد و سلامت انسان و محیط زیست را مورد تهدید قرار دهد.

وی گفت: پایش واحد بی خطر ساز زباله عفونی بیمارستان امام (ره) پیرانشهر با حضور نماینده آزمایشگاه معتمد،کارشناس بهداشت محیط بیمارستان و با نظارت کارشناس محیط زیست صورت گرفت.

ایزان تصریح کرد: این پایش بر اساس ضوابط قانون مدیریت پسماند و در راستای اجرای مصوبات زباله های عفونی شامل تست های میکرو بیولوژی از جمله باسیلوس سوبتیلیس و باسیلوس استئاروترموفیلوس و اطمینان از صحت فعالیت و سالم بودن دستگاه بی خطر ساز صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه بیشتر به پایش پسماندهای عفونی

ضرورت توجه بیشتر به پایش پسماندهای عفونی