مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 14:512016-02-14پزشكي

خراسان جنوبی نیازمند استخدام 250 پرستار است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: براساس استانداردهای اعلام شده حدود 250 نیرو در حوزه پرستاری در استان نیاز است تا به حد استاندارد برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از بیرجند، محمد دهقانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه استان اظهار داشت: در حال حاضر در استان 11 بیمارستان فعال با 890 تخت مصوب و 950 تخت فعال در حال ارائه خدمت هستند.

وی افزود: دامنه فعالیت پرستاری و پرستاران در حیطه آموزش، پژوهش و درمان گسترش دارد.

معاونت درمانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: در حیطه آموزش 6 دانشکده پرستاری مامایی در سطح استان مشغول فعالیت هستند و هرساله حدود 300 پرستار در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و کادر پرستاری فارغ التحصیل می شوند.

دهقانی تصریح کرد: همچنین در حیطه بهداشت 300 نفر نیروی پرستاری در مرکز بهداشت شهری و روستایی و در حیطه درمان و مراقبت تعداد زیادی پرستار فعالیت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در حوزه بالینی یک هزار و 730 نفر مشغول خدمت رسانی هستند که از این تعداد حدود یک هزار و 210 نفر در بیمارستان های استان فعالیت دارند.

معاونت درمانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار داشت: از این تعداد بیش از 300 نفر در مرکز بهداشتی درمانی هستند و 190 نفر نیز در مراکز اورژانس و فوریت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی نیازمند استخدام 250 پرستار است

خراسان جنوبی نیازمند استخدام 250 پرستار است