مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 12:512016-02-14فرهنگي

آغاز تولید مجموعه 100 قسمتی زیر آسمان خدا در رادیو نمایش


مجموعه صد قسمتی زیر آسمان خدا با هدف بازخوانی آموزه های اصیل اسلامی و تلفیق آن با فرهنگ غنی ایرانی در رادیو نمایش تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، محسن بناساز، مدیر گروه دانش و هنر رادیو نمایش، ضمن اعلام این مطلب افزود: هر قسمت از این مجموعه به طور مستقل در برگیرنده داستانی است که به طور غیرمستقیم به آثار و برکات پیروی از سبک زندگی اسلامی ایرانی می پردازد.

وی افزود: تعیین مؤلفه هایی از قبیل الگوی مصرف صحیح، فرهنگ کار جمعی، نقش صله رحم در سلامت روح و جان، ضرورت توجه به ارزش ها، ساختار اقتصادی سالم، تعلیم و تربیت اسلامی، احترام به قانون، مذمت غیبت، نتایج تجمل گرایی، رعایت حقوق همسایه، احترام به والدین، حفظ کرامت خانواده، عواقب تندخویی و پرخاشگری، ارائه الگوی تفریح سالم، مهرورزی و مؤلفه هایی از این قبیل، موضوعات این برنامه را تشکیل می دهند.

بناساز ادامه داد: در این مجموعه سعی داریم با استفاده از مؤلفه های یاد شده و شرایط و موقعیت های مختلف زمانی و مکانی، زمینه تعامل صحیح افراد با یکدیگر را به عنوان عضوی از اعضای یک جامعه دنبال کنیم.

مدیر گروه دانش و هنر رادیو نمایش در پایان گفت: این برنامه قرار است توسط مجموعه ای از نویسندگان رادیو نمایش به صورت نمایش رادیویی تنظیم شود که زمان پخش آن متعاقبا از این شبکه رادیوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تولید مجموعه 100 قسمتی زیر آسمان خدا در رادیو نمایش

آغاز تولید مجموعه 100 قسمتی زیر آسمان خدا در رادیو نمایش