مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 12:452016-02-14فرهنگي

«پالت» برای شادی شهر خواند


گروه «پالت» در جشنواره موسیقی فجر در حالی روی صحنه رفت که یکی از قطعات موسیقی خود را به نوید محمدزاده - برنده سیمرغ بلورین نقش مکمل مرد - و یک قطعه دیگر را به مردمی تقدیم کرد که قیافه شهرهای شان به دلیل جنگ تغییر کرده است.

- گروه پالت در جشنواره موسیقی فجر در حالی روی صحنه رفت که یکی از قطعات موسیقی خود را به نوید محمدزاده - برنده سیمرغ بلورین نقش مکمل مرد - و یک قطعه دیگر را به مردمی تقدیم کرد که قیافه شهرهای شان به دلیل جنگ تغییر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس موسیقی ایسنا، گروه موسیقی پالت که کار خود را با انتشار چند تک آهنگ آغاز کرد و سپس با انتشار دو آلبوم موسیقی آقای بنفش و شهر من بخند به شهرت رسید، تا کنون علاوه بر شهرهای مختلف ایران، در آمریکا و شهرهایی از اروپا مانند پاریس، کلن، میلان، آمستردام، گوتنبرگ و استکهلم کنسرت هایی را داشته است.

این گروه در اجرای شامگاه گذشته اش در برج میلاد که نخستین اجرا در قالب جشنواره موسیقی فجر در این محل بود، قطعاتی را مانند لیلی، شهر من بخند، برادرا، نرو بمان، شباهنگام، خانه به دوش، آبی، سال تا سال و نیمی از ما را روی صحنه برد و با استقبال و همراهی مخاطبان پرشمارش مواجه شد.

امید نعمتی - خواننده پالت - که در میان قطعات سخن می گفت، با اشاره به اجرای تنبک نوازی در ابتدای برنامه، یادآوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پالت» برای شادی شهر خواند

«پالت» برای شادی شهر خواند