مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 09:102016-02-14اقتصادي

پرداخت مطالبات بازنشستگان سال 93 آموزش وپرورش خوزستان در اسفندماه


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از تأمین اعتبار 520 میلیارد ریال برای پرداخت مطالبات بازنشستگان سال 93 آموزش وپروش خوزستان در اسفندماه جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، محمد تقی زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: با پیگیری های وزیر و معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش با تأمین 520 میلیارد ریال اعتبار مطالبات بازنشستگان سال 93 استان خوزستان در اسفندماه پرداخت می شود.

وی با اشاره به این که با وصول بخشنامه نحوه پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان، کارگروه پرداخت مطالبات با حضور مسئولان اداره بودجه، امور مالی، اداری و تعاون و رفاه این اداره کل تشکیل و شرح وظایف هرکدام از اعضا ابلاغ گردید، گفت: مقرر شد هماهنگی لازم برای ارسال فهرست موردنظر به وزارت متبوع انجام شود تا اقدامات لازم جهت پرداخت مطالبات بازنشستگان صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تأکید بر این که اسفندماه جاری مطالبات بازنشستگان سال 93 استان پرداخت خواهد شد، افزود: یک هزار و 288 نفر از بازنشستگان استان در سال 93 موفق به دریافت 16.

6 درصد از مطالبات پایان خدمت خود شدند و باقیمانده این مطالبات که رقمی بیش از 520 میلیارد ریال است، با پیگیری های انجام شده در اسفندماه جاری پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مطالبات بازنشستگان سال 93 آموزش وپرورش خوزستان در اسفندماه

پرداخت مطالبات بازنشستگان سال 93 آموزش وپرورش خوزستان در اسفندماه