مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 05:012016-02-14ورزشي

مدیرعامل باشگاه هنرمندان: ایران بنیانگذار بازی های انسان دوستانه در دنیاست


تیم هنرمندان ایران از ابتدای شکل گیری تا به امروز 459بازی خیریه برگزار کرده است و ایران بنیانگذار بازی های انسان دوستانه در دنیاست.

- حسین یاریار امروز در گفت وگو با خبرنگار " در قشم اظهار داشت: ایران بنیانگذار بازی های انسان دوستانه در دنیاست و دومین دوره مسابقات هنرمندان جهان که به میزبانی کشورمان در شهر قشم برگزار می شود در راستای کمک به نیازمندان است و این درحالی است که اولین دوره آن در سال 93 و به میزبانی تهران برگزار شد که در آن دوره تیم هنرمندان رومانی اول و ایران به مقام دومی دست یافت.

وی در خصوص انتخاب قشم به عنوان میزبان مسابقات به خبرنگار فارس گفت: اولین دوره مسابقات در تهران برگزار شد و قرار بود دوره دوم این مسابقات را در یکی از مناطق آزاد کشور برگزار کنیم که خوشبختانه قرعه به نام قشم افتاد و در مدت کمتر از 3 هفته با کمک همکاران در منطقه آزاد قشم، توانستیم وضعیت مناسبی را ایجاد کنیم.

مدیرعامل باشگاه هنرمندان اشاره ای هم به اعضاء تیم منتخب کشورمان کرد و اظهار داشت: محمدحسین ضیایی (مربی)، محمد پنجعلی (مدیر تیم) و ابراهیم میرزاپور، محمد نوازی، سیدجواد هاشمی، مهدی حمیدی خواه، اصغر همت، مهدی شیری، کاظم محمدی، سعید بیگی، امیر سلیمانی، خشایار راد، فرشید فهیم و حسین پورکریمی از بازیکنان تیم ملی هنرمندان ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل باشگاه هنرمندان: ایران بنیانگذار بازی های انسان دوستانه در دنیاست

مدیرعامل باشگاه هنرمندان: ایران بنیانگذار بازی های انسان دوستانه در دنیاست