مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 04:562016-02-14ورزشي

به مناسبت جشن پیروزی برجام تور بین المللی رالی کویرنوردی به بندرعباس رسید


مرحله دوم رقابت های پنج روزه تور رالی کویرنوردی ملی که از شهر سمنان آغاز شده بود با عبور از حاشیه استان های کویری به بندرعباس رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بندرعباس، مرحله دوم رقابت های پنج روزه تور رالی کویرنوردی ملی به مناسبت جشن پیروزی برجام که از شهر سمنان آغاز شده بود با عبور از حاشیه استان های کویری به بندرعباس رسید.

این تور فرهنگی ورزشی با مشارکت استانداری هرمزگان، اداره کل ورزش و جوانان و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با عنوان کاروان همدلی و همزبانی برگزار می شود.

غلامعلی دانشور، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در حاشیه این رقابت ها در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به توافق برجام اظهار داشت: برجام اتحاد و وحدت را به وجود آورد و در مجموع هدف از برگزاری این تور این است که امنیت ایران به رخ جهانیان کشیده شود.

وی برگزاری این رقابت ها را نمایش صلح و دوستی در عرصه ملی و بین المللی، اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی، گسترش و تعمیم امید و نشاط، همدلی و همزبانی، و معرفی جاذبه ها و مناطق گردشگری کویر ایران عنوان کرد.

مرحله اول این تور با هدف ایجاد نشاط و امید در استان سمنان برگزار شد و مرحله دوم که در سطح ملی است از سمنان به مقصد جنوب کشور برگزار می شود و در جزیره کیش پایان می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت جشن پیروزی برجام تور بین المللی رالی کویرنوردی به بندرعباس رسید

به مناسبت جشن پیروزی برجام تور بین المللی رالی کویرنوردی به بندرعباس رسید