مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 04:412016-02-14سياسي

تعلل شرکت گاز خوزستان برای فعال سازی مجدد جایگاه های CNG خرمشهر


امیدوارم به زودی مشکل تعطیلی جایگاه ها به صورت دوستانه حل شود در غیر این صورت به اهرم های فشار و برخورد متقابل روی آورده و مشکلات مردم را حل می کنیم.

- محمدعلی دوایی فر در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در خرمشهر"، اظهار داشت: به شرکت گاز خوزستان نامه ای نوشته شد مبنی بر اینکه مدت کمی از آغاز به کار شهردار جدید می گذرد و سیاست ما پرداخت بدهی است، با توجه به شرایط موجود مثل انتخابات پیش رو و تعطیلات نوروزی، قطع گاز مشکلات اداره گاز را حل نمی کند بلکه خدمات را از مردم می گیرد.

وی افزود: تلاش کردیم موضوع را تعاملی و در نشستی برطرف کنیم، شهرداری هم مطالباتی از اداره گاز دارد اگر بخواهیم قهرآمیز ورود کنیم، می توانیم این فضای منفی را ایجاد کنیم.

شهردار خرمشهر، عنوان کرد: در یک نامه خواستیم تا موضوع دوستانه حل وفصل شود اما در پاسخ نامه گفتند که شما انتخابات و تعطیلات نوروزی را بهانه ای برای پرداخت نکردن بدهی عنوان کردید، ما هم گفتیم که این گونه نیست و قرار شد با اداره گاز جلسه ای داشته باشیم.

وی، گفت: 20بهمن ماه که قرار جلسه ای با رییس اداره گاز داشتیم، وی در جلسه حاضر نشد، امیدواریم به زودی مشکل تعطیلی جایگاه ها به صورت دوستانه حل شود، در غیر این صورت به اهرم های فشار و برخورد متقابل روی آورده و مشکلات مردم را حل می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل شرکت گاز خوزستان برای فعال سازی مجدد جایگاه های CNG خرمشهر

تعلل شرکت گاز خوزستان برای فعال سازی مجدد جایگاه های CNG خرمشهر