مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 03:162016-02-13اقتصادي

بیش از 60 درصد آبدهی چشمه های شهرستان خدابنده خشک شد


رییس منابع طبیعی شهرستان خدابنده ضمن تاکید بر لزوم تخصیص اعتبارات ویژه به منظور اجرای پروژه های آبخیزداری گفت: متاسفانه بیش از 60 تا 100 درصد چمشه های این شهرستان به دلیل خشکسالی و بحران کم آبی خشک شده اند.

- محسن اصغری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان" با اشاره به مطالعات انجام شده در بخش آبخیزداری از سوی کارشناسان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در شهرستان خدابنده اظهار داشت: به دلیل محدودیت های مالی و در نتیجه ماندن پروژه های آبخیزداری در صف طولانی تزریق اعتبارات اگر برای بخش آبخیزداری خدابنده یک هزار میلیارد ریال تخصیص داده شود باز هم مکان برای معرفی با هدف اجرای پروژه های آبخیزداری وجود دارد.

وی با اشاره به اجرای پروژه های آبخیزداری در شهرستان خدابنده تصریح کرد: با توجه به اینکه اجرای پروژه های آبخیزداری می تواند در بالا آمدن آب سفره های زیرزمینی موثر واقع شود ضروری است تا در این وضعیت کم آبی توجه ویژه ای به پروژه های این بخش شود.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خدابنده از سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری تقاضا کرد تا نسبت به تسریع در روند اجرای پروژه های آبخیزداری از هر روش ممکن مدیریتی استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 60 درصد آبدهی چشمه های شهرستان خدابنده خشک شد

بیش از 60 درصد آبدهی چشمه های شهرستان خدابنده خشک شد