مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 02:202016-02-13سياسي

یک ناآگاهی که خوراک رسانه های خارجی شد


این روزها تناقض بین نوشته روی لباس یک جوان ایرانی که در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت کرده بود با شعاری که در دست دارد، خوراک رسانه های خارجی شده است، - اتفاقی که به گفته یک کارشناس فرهنگی، ناشی از ناآگاهی جوانی است که عکس آن منتشر شده است؛ نه یک موضوع عمومی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگ ایسنا، دو نوجوان ایرانی که در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن شرکت کرده اند، تصویر شعار (مرگ بر آمریکا) را در دست دارند، در حالی که یکی از آنها لباسی را که روی آن به انگلیسی نوشته شده (من عاشق نیوورک هستم) بر تن دارد.

عضو ارشد کارگروه فرهنگ و هنر در این باره به خبرنگار ایسنا، می گوید: وقتی عکس شهدا را روی لباس ها چاپ می کنند، برای مثال عکس شهید همت روی لباس می تواند یک الگو باشد.

ما می توانیم در تولید لباس هایی که الگو هستند طوری تبلیغ کنیم که جوانان برای پوشیدن آن اشتیاق داشته باشند؛ نه اینکه به آن ها بقبولانیم که باید فلان لباس را بپوشید.

محسن کلانتری سپهر ادامه می دهد: در زمان قدیم عکس هنرمندان روی لباس یا کلاسورها چاپ می شد و همه هم برای استفاده از آن اشتیاق نشان می دادند.

از طرفی چون ما نتوانستیم چرخه تولید پارچه (نساجی)، طراحی، دوخت و دوز و توزیع را در جامعه جا بیندازیم برخی نوجوانان و جوانان هم بدون آگاهی لباسی را انتخاب می کنند و می پوشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ناآگاهی که خوراک رسانه های خارجی شد

یک ناآگاهی که خوراک رسانه های خارجی شد