مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 02:112016-02-13سياسي

1800 معلول جسمی و ذهنی در 10 مرکز روزانه توانبخشی بهزیستی قم نگهداری می شوند


معاون اداره کل بهزیستی استان قم با اشاره به اینکه 10 مرکز بهزیستی توانبخشی روزانه در قم فعالیت می کنند، گفت: 1800 معلول جسمی و ذهنی در این مرکز نگهداری می شوند.

- مصطفی علیزاده در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در قم"، با اشاره به اینکه افتتاح ساختمان جدید مرکز نگهداری کودکان معلول جسمی و ذهنی در قم، اظهار داشت: مرکز نگهداری معلولان جسمی و ذهنی رضوی در استان قم همزمان با 25 بهمن ماه و روز پرستار در قم افتتاح می شود.

معاون توان بخشی اداره کل بهزیستی استان قم با بیان اینکه بخشی از هزینه های این مرکز از محل اعتبار سفر مقام معظم رهبری به قم بوده است، افزود: بخشی از هزینه های آن را هم خیرین پرداخت کرده اند که کودکان زیر 14ساله مرکز ایزوله و همچنین یک مرکز روزانه توانبخشی به این ساختمان منتقل خواهند شد.

وی با بیان اینکه مرکز ایزوله تنها مرکز نگهداری از معلولان زیر 14سال شبانه روزی استان قم است، خاطرنشان کرد: در این مرکز همه امکانات محیطی، تخت و فضای بهتری برای بچه ها در نظر گرفته شده است.

علیزاده با بیان اینکه 10مرکز روزانه توانبخشی و نگهداری از معلولان در استان قم فعال است، عنوان کرد: یک مرکز ناشنوایان و مرکز ایزوله به عنوان تنها مرکز شبانه روزی نگهداری از معلولان زیر 14سال استان قم از 1800 نفر از معلولان جسمی و ذهنی نگهداری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1800 معلول جسمی و ذهنی در 10 مرکز روزانه توانبخشی بهزیستی قم نگهداری می شوند

1800 معلول جسمی و ذهنی در 10 مرکز روزانه توانبخشی بهزیستی قم نگهداری می شوند