مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 19:562016-02-13اقتصادي

4 میلیون دلار فرش از گمرک همدان صادر می شود


رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی همدان از صادرات 20 هزار متر فرش دستبافت به ارزش 4 میلیون دلار از گمرک همدان تا پایان سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حمیدرضا بطحایی عصر امروز در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان همدان اظهار داشت: سال گذشته با وجود مشکلات بسیار و تحریم های سخت، یک کانتینر فرش از همدان به سایر کشورها صادر شد.

وی افزود: تا پایان امسال 20 هزار متر فرش دستبافت به وزن 80 تن و به ارزش چهار میلیون دلار از گمرک همدان به سایر کشورها صادر می شود که دو میلیون دلار آن در روزهای آتی صادر خواهد شد.

بطحایی با اعلام اینکه تا چند ماه گذشته صادرات فرش ایران به کشورهای دنیا تحریم بود، تصریح کرد: خوشبختانه با اجرای برجام تحریم فرش برداشته شده و همدان به عنوان نخستین استان، صادرات فرش را بعد از اجرای برجام انجام می دهد.

وی با تاکید بر اینکه فرش ایران رونق خود را در بازار دنیا از دست نداده است، اظهار داشت: در حال حاضر فرش های موجود در بازار از گمرک همدان به سایر کشورها صادر می شود ولی به دنبال این هستیم تا تولید را فعال کرده و فرش های صادراتی تولید کنیم.

رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی استان همدان با اشاره به اینکه در زمینه صادرات و واردات مشکلاتی در زمینه استاندارد وجود دارد، گفت: اداره کل استاندارد توقعاتی که از واردکنندگان دارد به ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 میلیون دلار فرش از گمرک همدان صادر می شود

4 میلیون دلار فرش از گمرک همدان صادر می شود