مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 18:112016-02-13اجتماعي

537 دانش آموز امسال به راهیان نور اعزام شده است


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از اعزام 537 دانش آموز به اردوهای راهیان نور از مدارس استان زنجان خبرداد و گفت: امیدواریم این تعداد در سال آینده با حمایت های انجام شده افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، امروز در جلسه ستاد راهیان نور اظهار داشت: در سال تحصیلی 93- 94 تعداد دانش آموزان استان زنجان 40 هزار نفر بود که این تعداد در سال تحصیلی 94- 95 به 28 هزار دانش آموز رسیده است از این رو تعداد ثبت نام کننده برای اعزام به اردوهای راهیان نور نیز به تبع کاهش آمار دانش آموزان نیز کمتر شده است.

وی با اشاره به اعزام 537 دانش اموز به اردوهای راهیان نور بیان کرد: امیدواریم حمایتهای مالی لازم توسط دستگاههای مربوطه برای اجرای طرح راهیانه نور برای تأمین اعتبار اعزام دانش آموزان علاقه مندی که توان مالی برای بازید از مناطق جنوب کشور را ندارند، فراهم شود.

سردار علیرضا صالحی، فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان در ادامه این جلسه با بیان اینکه هیچ سنجشی در میزان واگرایی افراد اعزامی به اردوهای راهیان نور انجام نشده است، گفت: با بررسی های انجام شده افراد فعال در عرصه های فرهنگی چون افراد اعزامی به اردوهای راهیان کمترین مسئله در عرصه های اجتماعی را دارند.

وی با اشاره به اعزام نیروی انتظامی استان زنجان برای بازدید از مناطق جنگی خاطرنشان کرد: همه ساله در اعزام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

537 دانش آموز امسال به راهیان نور اعزام شده است

537 دانش آموز امسال به راهیان نور اعزام شده است