مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 17:262016-02-13اجتماعي

توسعه نمایش فیلم های آموزشی در راستای تقویت حافظه دانش آموزان قزوینی


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در راستای تقویت حافظه دیداری دانش آموزان قزوینی باید نمایش فیلم و عکس های آموزشی در مدارس استان قزوین توسعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قزوین، سالار قاسمی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم رشد که در سالن جلسات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد اظهار داشت: در راستای تقویت حافظه دیداری دانش آموزان قزوینی باید نمایش فیلم و عکس های آموزشی در مدارس توسعه یابد.

وی بیان کرد: در جامعه کنونی با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، روش های آموزشی در مدارس نیز متحول شده و مبنای یادگیری استفاده از تمام حواس دانش آموزان در روند یادگیری بوده که باید مورد توجه و تاکید معلمان قرار بگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: شناسایی نقاط قوت و ضعف دانش آموزان در عرصه های فرهنگی هنری و همچنین روند یادگیری مطلوب در مدارس از جمله اهداف برگزاری جشنواره فیلم رشد به شمار می رود.

قاسمی خاطرنشان کرد: ایجاد فضای آموزشی شاد همراه با نشاط علمی در سطح مدارس از جمله امور مهم و اساسی در نظام آموزشی به شمار می رود که باید در اولویت برنامه ها و فعالیت ها در مدارس قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه نمایش فیلم های آموزشی در راستای تقویت حافظه دانش آموزان قزوینی

توسعه نمایش فیلم های آموزشی در راستای تقویت حافظه دانش آموزان قزوینی