مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 16:102016-02-13ورزشي

منصوریان: حریفمان مدعی دو جام است


با تیم استقلالی بازی داریم که امسال مدعی قهرمانی درجام حذفی و لیگ برتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما"؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی فردا در مقابل تیم فوتبال استقلال تهران افزود: بازی با تیمی که صدر جدول است سخت است هر چند که استقلال فصل گذشته پشت سر تیم ما بود اما امسال از مدعیان اصلی قهرمانی در دو جام است به هر حال تیم ما شناخت خوبی از استقلال دارد.

او ادامه داد: تنها کاری که ما پس از شکست در مقابل الجیش قطر داشتیم این بود که از لحاظ روحی و روانی تیم را آماده برای این بازی کنیم چراکه حذف شدن از حضور در لیگ برتر قهرمانان آسیا ضربه بزرگی به فوتبال ما زد پس جا دارد که کارشناسان امر بررسی ویژه ای از این قضیه داشته باشند.

منصوریان گفت: احترام ویژه ای برای استقلال قائلم و ارادت ویژه ای به تیم فنی استقلال و بویژه مظلومی که مربی من بوده است دارم و از همین جا از وی و همه استقلالی ها رخصت می گیریم و امیدوارم که هر دو تیم بازی خوبی فردا به نمایش بگذارند.

منصوریان درباره مشکلات مالی تیمش هم افزود: مشکلات مالی ضربه بزرگی امسال به تیم ما زد باور کنید که خیلی ما را اذیت کرد و دود این مشکلات مالی فقط به چشم من رفته است هر چند که امیدواری زیادی داریم تا مسئولان بلند پایه شرکت نفت هر چه سریعتر این مسائل را حل کنند تا بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوریان: حریفمان مدعی دو جام است

منصوریان: حریفمان مدعی دو جام است