مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 15:362016-02-13فرهنگي

آغاز اکران عمومی «منو کجا می بری؟» از چهارشنبه 28 بهمن ماه


فیلم سینمایی «منو کجا می بری؟» به کارگردانی «حمید زرگرنژاد» و تهیه کنندگی «علیرضا جلالی» و «حمید آخوندی» از روز چهارشنبه 28 بهمن ماه جاری در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.

- فیلم سینمایی منو کجا می بری؟ به کارگردانی حمید زرگرنژاد و تهیه کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی از روز چهارشنبه 28 بهمن ماه جاری در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ فیلم سینمایی منو کجا می بری؟ با نام قبلی پایان خدمت نخستین ساخته بلند حمید زرگرنژاد به نویسندگی بهروز افخمی ، به تهیه کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی و همچنین با بازی سعید راد ، امیر جدیدی ، هدی زین العابدینی ، حسین سلیمانی ، پیام احمدی نیا ، رامین راستاد ، محمد فیلی ، علی اوسیوند ، سعید داخ ، فرهاد بشارتی و حسین توشه از روز چهارشنبه 28 بهمن ماه جاری در سرگروهی اریکه ایرانیان توسط شرکت پخش امید فیلم به مدیریت سیروس تسلیمی در سینماهای تهران و شهرستان های مختلف کشور روی پرده می رود.

پوستر فیلم سینمایی منو کجا می بری؟ که توسط حمیدرضا اسحاقی طراحی شده است؛ در آستانه اکران سراسری این فیلم در سینماهای سراسر کشور، رونمایی شد.

آنونس منو کجا می بری؟ هم با صدای بهروز رضوی و سعید راد از بازیگران این فیلم با هدف آشنایی مخاطبان با این اثر سینمایی منتشر شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اکران عمومی «منو کجا می بری؟» از چهارشنبه 28 بهمن ماه

آغاز اکران عمومی «منو کجا می بری؟» از چهارشنبه 28 بهمن ماه