مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 14:562016-02-13اجتماعي

طرح داناب برای رفع بحران کم آبی در خراسان جنوبی اجرا می شود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح نجات آب در مدارس اول متوسطه و هنرستان های کشاورزی خراسان جنوبی با اعتبار 340 میلیون ریال از امروز آغاز شد، - گفت: طرح داناب یکی از راهکارهای رفع بحران کم آبی در خراسان جنوبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از بیرجند، حسین امامی ظهر امروز در آیین انعقاد تفاهم نامه طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) که با اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی منعقد شد، اظهار داشت: ما همواره به دنبال راهکار برای رفع بحران آب و سرعت بخشیدن در این راستا هستیم.

وی با بیان اینکه طرح نجات آب(داناب) با اعتبار 340 میلیون ریال از امروز در مدارس اول متوسطه و هنرستان های کشاورزی خراسان جنوبی کلید خورد، افزود: این طرح در 3 برنامه زمانی اجرا می شود و بنا بر پیشرفت کار از هر مدرسه 3 دانش آموز از مقاطع هفتم، هشتم و نهم به عنوان ناجی آب آموزش های لازم را فرا می گیرند و مابقی دانش آموزان هم آموزش می بینند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح داناب برای یک سال تحصیلی و از امروز کلید خورد، گفت: این طرح تا 31 شهرویور ماه سال 95 ادامه دارد.

امامی با بیان اینکه مبلغ اعتبار این طرح از محل اعتبارات طرح تعادل بخشی است، افزود: این طرح، طرحی موثر است زیرا دانش آموزان طیف وسیعی از جامعه را در برمی گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح داناب برای رفع بحران کم آبی در خراسان جنوبی اجرا می شود

طرح داناب برای رفع بحران کم آبی در خراسان جنوبی اجرا می شود