مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 14:112016-02-13سياسي

انتظار مردم از دولت و مسئولان ارائه راهکارهای بومی برای بهبود وضعیت معیشت است


مسئولان بسیج دانشجویی کشور در پایان نشست 3 هزار نفری خود با صدور بیانیه ای تاکید کردند: انتظار مردم از دولت و مسئولان ارائه راهکارهای بومی برای بهبود وضعیت معیشت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم"، مسئولان بسیج دانشجویی کشور حاضر در پایان نشست 3 هزار نفری خود با عنوان حافظان انقلاب بیانیه ای صادر کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: سی و هفتمین سالگرد تولد انقلاب اسلامی است و لازم است به مستکبران و جهانخوارانِ خونخوار و بدخواهانِ انقلاب اسلامی بگوییم امروز آن تفکر لیبرال دموکراسی که در آمریکا وجود داشت و به دلیل قدرتمندی، در اذهان بسیاری از مردم دنیا جذابیت ایجاد کرده بود، به تدریج پایه هایش سست شده و در حال فرو پاشی است.

امروز وجهه ی آمریکا به خاطر عملکردش در عراق و افغانستان و دیگر کشورها بسیار خدشه دار و کریه شده است و این وجهه به جای اول هم برنخواهد گشت.

و ما دانشجویان به گواه خون برادران و خواهران شهیدمان و خون های تازه بر زمین ریخته شده ِ شهدای مدافع حرم بسیج دانشجویی اعلام می کنیم استوارتر از گذشته پای آرمانهای خویش ایستاده ایم و یک لحظه از آرمان های رفیع انقلاب اسلامی که همان اصول اساسی اسلام ناب هستند دست بر نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار مردم از دولت و مسئولان ارائه راهکارهای بومی برای بهبود وضعیت معیشت است

انتظار مردم از دولت و مسئولان ارائه راهکارهای بومی برای بهبود وضعیت معیشت است