مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 14:062016-02-13حوادث

وقوع 735 مورد آتش سوزی در سیستان و بلوچستان


مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: در 10 ماه گذشته 735 مورد آتش سوزی در سیستان و بلوچستان رخ داده است.

- احمد ریگی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزرای تسنیم از زاهدان اظهار داشت: در 10 ماه گذشته بخش عملیات سازمان تعداد هزار و 402 مورد عملیات را انجام داده است که تعداد 735 مورد آن آتش سوزی و مابقی مربوط حوادث امداد و نجات سازمان است.

وی گفت: حریق یکی از قدیمی ترین بلایایی است که می تواند در زمانی کوتاه، دارایی و سلامتی افراد را به خطر بیندازد و در صورتی که به موقع مهار نشود، خسارات زیادی به فرد وارد می کند.

ریگی فر افزود: خفگی مهمترین علت مرگ و میر ناشی از آتش سوزی است که نسبت مرگ و میر ناشی از آن به نسبت تلفات ناشی از سوختگی سه به یک است و در حالی که راه های زیادی برای پیش گیری از آن وجود دارد.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان، آموزش را یکی از اقدامات آتش نشانی در بحث پیشگیری عنوان و بیان کرد: در 10 ماه گذشته تعداد 6 هزار و 56 نفر از شهروندان زاهدانی تحت آموزش های ایمنی این اداره قرارگرفته اند.

احمدریگی فرد ادامه داد: این رقم به تفکیک شامل هزار و 86 نفر کارمند، 97 نفر شاغل درشرکتها ، 175 نفر ازارگانهای نظامی و 4748 نفر دانش آموز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 735 مورد آتش سوزی در سیستان و بلوچستان

وقوع 735 مورد آتش سوزی در سیستان و بلوچستان