مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 14:052016-02-13سياسي

جهاد کشاورزی: جلوگیری از قاچاق میوه حکم حکومتی است


معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری جلوگیری از قاچاق میوه به داخل کشور یک حکم حکومتی به شمار می رود و همه در مقابل این موضوع مسئولیت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمدعلی طهماسبی روز شنبه در حاشیه نخستین هم اندیشی فناوری فیلم های پلیمری در کشاورزی که با حضور میهمانان خارجی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا درباره برنامه های این وزارتخانه برای کنترل ورود میوه های قاچاق به کشور افزود:گستره اراضی وسیع ایران اسلامی امکان کاشت و برداشت انواع محصولات را فراهم ساخته و منابع کشور به جای واردات باید به سمت تولید هدایت شود.

وی اظهار داشت: واردات از نظر وزارت جهاد کشاورزی فقط برای اقلام گرمسیری مانند آناناس و موز انجام می شود و بقیه میوه های وارداتی که در بازار مشاهده می کنیم، قاچاق محسوب می شوند.

طهماسبی تصریح کرد: موضوع مزبور از سوی این وزارتخانه در نشست هایی با ستاد مبارزه با کالا و ارز منعکس شده و وزیر جهاد کشاورزی هم در مکاتباتی با استانداران واقع در مبادی ورودی کشور، خواستار جلوگیری از واردات میوه قاچاق به کشور شده است.

وی گفت: سازمان میادین میوه و تره بار باید از قاچاق میوه، به داخل غرفه های خود جلوگیری کند، تا اینگونه میوه ها از طریق کانال های رسمی به با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد کشاورزی: جلوگیری از قاچاق میوه حکم حکومتی است

جهاد کشاورزی: جلوگیری از قاچاق میوه حکم حکومتی است