مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 14:052016-02-13سياسي

وجود خبرگان قوی باعث دلگرمی مردم می شود


یک کاندیدای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تهران گفت: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان در حالی برگزار می شود که رهبر معظم انقلاب در کمال صحت و سلامت این مسوولیت سنگین را بر دوش می کشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت الله ابراهیم حاج امینی نجف آبادی در برنامه تبلیغاتی خود برای حضور در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از استان تهران اظهار کرد: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان در حالی برگزار می شود که رهبر معظم انقلاب در کمال صحت و سلامت این مسوولیت سنگین را بر دوش می کشند اما به هر حال وجود خبرگان قوی اسباب دلگرمی مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: به مردم عرض می کنم که به آینده خود اهمیت دهید و پای صندوق های رای به کسانی که به آنها اعتقاد دارید رای بدهید.

در غیر این صورت ممکن است افرادی که نمی پسندید بر امور دنیا و آخرت شما حاکم شوند و چاره ای نداشته باشید.

امینی همچنین یادآور شد: مجلس خبرگان هرچند از نهادهای مهم نظام اسلامی به حساب می آید اما با سایر نهادها مثل ریاست جمهوری یا مجلس شورای اسلامی تفاوت اساسی دارد.

کسانی که در این سطح وارد انتخابات خبرگان می شوند از آنجایی که هیچ امتیاز مادی برایشان ندارد افرادی خاص هستند از این رو باید بهترین انتخابات از نظر داوطلبان، تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود خبرگان قوی باعث دلگرمی مردم می شود

وجود خبرگان قوی باعث دلگرمی مردم می شود