مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 13:552016-02-13سياسي

تدوین دانشنامه دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تدوین شدن دانشنامه دفاع مقدس این استان گفت: دانشنامه دفاع مقدس شامل تمام اطلاعات پیرامون جنگ تحمیلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه چهارمحال و بختیاری - عباس عباسی در دومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ، اظهار کرد: در خصوص تدوین دانشنامه دفاع مقدس همه ادارات و نهادها باید تعداد، اسامی و همه اطلاعات مربوط به شهدا و عملکرد مربوط به سازمان مربوطه در دفاع مقدس را تحقیق، بررسی و اعلام کنند.

وی با بیان اینکه دانشنامه دفاع مقدس شامل تمام اطلاعات پیرامون جنگ تحمیلی است، خاطرنشان کرد: جامعیت، مرجعیت، مقبولیت و پویایی این دانشنامه مد نظر است.

عباسی افزود: هدف از تدوین این دانشنامه نشر و انتقال ارزش های دفاع مقدس، اطلاع رسانی در همه ابعاد جنگ تحمیلی، فراموش نکردن دستاوردها و دلاوری های دفاع مقدس، جلوگیری از امحاء و نابودی اسناد و مدارک مربوط به هشت سال دفاع مقدس، اطلاع رسانی علمی در همه ابعاد جنگ تحمیلی و ایجاد امکان دسترسی اندیشمندان و محققان به منبع مستند، جامع و معتبر است.

وی با اشاره به اینکه مرجعیت، اعتبار، جامع و مستند بودن از شاخصه های یک دانشنامه است،افزود: سطح بندی مداخل دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین دانشنامه دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

تدوین دانشنامه دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری