مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 13:412016-02-13حوادث

فرمانده انتظامی خوی خبر داد توقیف محموله قاچاق 4.5 میلیارد ریالی در خوی


فرمانده انتظامی خوی از توقیف محموله قاچاق به ارزش 4 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

- اسفندیار احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان خوی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون تریلر مشکوک شده و اقدام به توقیف آن کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از این کامیون مقدار 185 ثوب البسه خارجی و 93 هزار عدد انواع مواد مواد غذایی را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی خوی با اشاره به میزان ارزش کالاهای مکشوفه از این دستگاه کامیون، افزود: بنا بر اعلام کارشناسان امر ارزش ریالی کالاهای مکشوفه مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل بعدی به مقامات قضایی تحویل داده شد.

احمدی بر عزم راسخ ماموران انتظامی این شهرستان در مبارزه با قاچاقچیان کالا و ارز تاکید کرد و ادامه داد: مبارزه با پدیده شوم قاچاق زمانی می تواند موفقیت آمیز باشد که مردم و دستگاه های اجرایی با ماموران انتظامی خوی همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به ضرورت ریشه کن کردن قاچاق کالا در جامعه تاکید کرد و گفت: باید توجه داشته باشیم که مبارزه با پدیده شوم قاچاق یک وظیفه شرعی و ملی است زیرا که قاچاق کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی خوی خبر داد توقیف محموله قاچاق 4.5 میلیارد ریالی در خوی

فرمانده انتظامی خوی خبر داد توقیف محموله قاچاق 4.5 میلیارد ریالی در خوی