مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 12:002016-02-13اقتصادي

پیش فروش یک چهارم بلیت قطارهای نوروزی/ قطار تمام مسیرها برای اکثر روزها موجود است


مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه آهن با بیان اینکه یک چهارم بلیت قطارهای نوروزی پیش فروش شده اند٬ گفت: قطار در تمام مسیرها برای اکثر روزها به ویژه در مسیر پرترافیک تهران-مشهد موجود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی جعفری درباره آخرین وضعیت پیش فروش بلیت قطارهای مسافری طرح نوروزی از 25 اسفند 94 به مدت 20 روز تا 15 فروردین 95 گفت: کل ظرفیت ایجادی برای این مدت 92 هزار و 285 صندلی به صورت روزانه و یک میلیون و 845 هزار و 700 صندلی در کلیه مسیرها است که بلیت یک میلیون و 500 هزار صندلی در برنامه پیش فروش قرار دارد و نحوه فروش بلیت قطارهای محلی و حومه ای نیز متفاوت است.

وی با بیان اینکه حدود 400 هزار بلیت در طرح نوروزی تا به امروز توسط هم وطنان عزیز پیش خرید شده است٬ افزود: این رقم حدود یک چهارم بلیت های عرضه شده است.

در حال حاضر بلیت در تمام مسیرها برای اکثر روزهای طرح نوروزی موجود است و متقاضیان برای تهیه بلیت می توانند به سامانه اینترنتی پیش فروش بلیت به نشانی www.

rai.

ir و آژانس های مسافرتی و مراکز فروش بلیت قطار مراجعه کنند.

این مقام مسئول در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران افزود: در مسیر تهران –مشهد برای تمامی تاریخ ها قطار موجود است که البته از قطارهای با کیفیت٬ بهتر در این مسیر استقبال شد و این نوع قطارها پُر شده اند ولی قطارهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش فروش یک چهارم بلیت قطارهای نوروزی/ قطار تمام مسیرها برای اکثر روزها موجود است

پیش فروش یک چهارم بلیت قطارهای نوروزی/ قطار تمام مسیرها برای اکثر روزها موجود است