مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 12:002016-02-13اجتماعي

فعالیت شبانه برای تخریب یک رودخانه


آبرفت تلنبار شده در سد لتیان و نابسامانی حاصل از حضور بی مهار گردشگران در اطراف دریاچه سد و حتی بستر رودخانه منجر به آن شده که شهرداری لواسان و شرکت آب منطقه ای به فکر ساماندهی منطقه بیفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه شهروند، مسئولان میراث فرهنگی از طرح گردشگری مفصلی شامل اسب سواری، شهربازی و مسیرهای پیاده روی خبر داده اند.

اما فعالان محیط زیست می گویند این ساماندهی منجر به تخریب گسترده محیط زیست در اطراف رودخانه جاجرود و حتی بستر آن شده است.

مسعود امیرزاده، فعال محیط زیست دراین باره می گوید: شهرداری لواسان در اقدامی تعجب برانگیز اقدام به قطع درختان و برهم زدن پهنه طبیعی حاشیه رودخانه جاجرود کرده و با سرعتی باور نکردنی و تدارک کارگاهی ساختمانی به ابعاد بزرگ ضمن تصرف مناطقی وسیع در نظر دارد حاشیه رود را ساماندهی کند.

امیرزاده با طرح این پرسش که شهرداری لواسان با کدام مستند قانونی قادر است در حاشیه رود اقدام به ساخت سازه و تفرجگاه کند؟ می گوید: وارد لواسان که می شوید کنار پل فلزی تعدادی درخت تبریزی وجود دارد که به عنوان یک علاقه مند محیط زیست همیشه با خودم می گفتم این درختان پرچم لواسان هستند.

حدود 15 روز پیش بود که به لواسان رفته بودم، دیدم درختان قطع شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت شبانه برای تخریب یک رودخانه

فعالیت شبانه برای تخریب یک رودخانه