مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 12:002016-02-13سياسي

یگانه عضو شورای انقلاب در راه پیمایی 22 بهمن امسال که بود؟


از جمع 15 عضو اصلی شورای انقلاب در سال های 57 و 58 تنها چند نفر باقی مانده اند و از این جمع تنها یکی در راه پیمایی امکان حضور داشت.

- عصر ایران؛ مهرداد خدیر- حضور اکبر هاشمی رفسنجانی در راه پیمایی 22 بهمن امسال چنان به کام منتقدان و مخالفان تلخ نشسته که انگار این چهره پُرسابقه که در زمره موسسان نظام جمهوری اسلامی به شمار می آید در 36 سال قبل از این در راه پیمایی ها غایب بوده و نوبت اول است که شرکت می کند.

در فضای مجازی و گروه های تلگرامی نیز تصاویری منتشر کردند که کسانی که گرداگرد هاشمی رفسنجانی و در راه پیمایی در حال حرکت هستند نه مردم که محافظان آیت الله اند و باز انگار دیگر مقامات بی حاجب و رادع به میان مردم می آیند و از او نباید حفاظت شود!سخیف تر از همه تاکید شان بر اتومبیل او بود که از این ماشین پیاده شد یا بر آن خودرو سوار شد.

کمتر کسی اما به این نکته توجه کرد که از 15 عضو دایم شورای انقلاب ودو عضو موقت آن در سال های 57 و 58 تنها یک نفر از آنان در راه پیمایی سالگرد پیروزی انقلاب، شرکت می کند.

از آن جمع آیت الله خامنه ای در جایگاه رهبری نظام قرار دارند و طبعا نمی توانند در راه پیمایی شرکت کنند، آیت الله موسوی اردبیلی نیز در قم زندگی می کند، عباس شیبانی هم در بستر بیماری است و بقیه یا درگذشته اند یا در موضع منتقد قراردارند و یک نفر هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یگانه عضو شورای انقلاب در راه پیمایی 22 بهمن امسال که بود؟

یگانه عضو شورای انقلاب در راه پیمایی 22 بهمن امسال که بود؟