مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 12:002016-02-13اقتصادي

تاکید روحانی بر تک نرخی شدن ارز


رییس جمهوری در مجمع عمومی سالیانه بانک مرکزی بازگرداندن ثبات و آرامش به کشور را سیاست کلیدی دولت دانست و تأکید کرد: ارز سال آینده باید تک نرخی شود تا ثبات در بازار تقویت و جلوی بخشی از مفاسد گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی که صبح شنبه در جمع مدیران بانک های سراسر کشور سخن می گفت، افزایش نظارت بانک مرکزی بر بانک ها و مؤسسات اعتباری را ضروری خواند و گفت: باید تمام مؤسسات مالی، اعتبارسنجی شوند و رتبه آنها به مردم اعلام گردد.

رییس جمهوری با تأکید بر اینکه همه باید خود را برای رونق و تحرک اقتصادی آماده کنند، گفت: مهم ترین عامل در کنترل و مهار تورم، انضباط مالی و پولی و یکی از دستاوردهای مهم دولت با یاری تیم اقتصادی و بانک مرکزی، مهار تورم و کاهش مستمر آن بوده است.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود ضرورت کاهش سود بانکی را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: وقتی دولتی تورم را مهار و تک رقمی می کند، سود بانکی بالا نادرست است و به اقتصاد لطمه می زند.

رییس جمهوری در عین حال اظهار داشت که اقتصاد با دستور درست نمی شود و باید با ابزار اقتصادی، سود بانکی، تسهیلات و سپرده ها را کاهش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید روحانی بر تک نرخی شدن ارز

تاکید روحانی بر تک نرخی شدن ارز