مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 10:112016-02-13بين الملل

امارات متحده عربی حملات هوایی در سوریه را از سر می گیرد


امارات متحده عربی موافقت کرده است تا حمایت از ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا را با از سرگیری حملات هوایی در سوریه افزایش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم" به نقل از اسپوتنیک، اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا روز جمعه در کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران تصریح کرد: امارات متحده عربی موافقت کرده است تا حملات هوایی در سوریه را بار دیگر از سر بگیرد و مشاوران نظامی را برای کمک به جنگجویان سنی در عراق و سوریه اعزام نماید.

وی پس از دیدار با وزیر دفاع امارات متحده عربی گفت: امارات متحده عربی تمایل خود را برای مشارکت مجدد در حملات هوایی اعلام کرده است که این مساله بسیار مهم است.

امارات متحده عربی همچنین موافقت کرده است تا به روش های مختلف با ما در روی زمین همکاری کند.

امارات متحده عربی اواخر سال 2014 میلادی پس از آنکه گروه تروریستی داعش یک خلبان اردنی را بازداشت و اعدام کرد، مشارکت در حملات هوایی در سوریه را متوقف کرده بود.

کارتر گفت: امارات متحده عربی همچنین حضور زمینی خود در سوریه را با اعزام نیروهای ویژه افزایش خواهد داد، اقدامی برای آمادگی با هدف بازپس گیری شهر رقه از گروه های تروریستی.

وزیر دفاع آمریکا اظهار داشت: امارات همچنین موافقت خود را با آموزش نیروهای سنی در عراق به خصوص پلیس که در مناطق بازپس گرفته شده از تروریس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات متحده عربی حملات هوایی در سوریه را از سر می گیرد

امارات متحده عربی حملات هوایی در سوریه را از سر می گیرد