مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 09:562016-02-13ورزشي

جشنواره بازی های بومی و محلی در شهرستان زیرکوه برگزار شد


جشنواره بازی های بومی و محلی را در شهرستان گزخت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای تسنیم از زیرکوه، سید علی ترحمی صبح امروز در حاشیه آغاز این بازی ها اظهار داشت: این مسابقات با حضور 8 تیم از روستاهای بخش مرکزی برگزار و تیم ها در رشته های طناب کشی، دال پنال، مچ اندازی و دومیدانی باهم به رقابت پرداختند.

وی افزود: در پایان این دوره از مسابقات در رشته طناب کشی تیم الف روستای گزخت مقام اول و تیم روستای کریزان مقام دوم را ازآ ن خود کردند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان زیرکوه ضمن تشکر از مدیرکل روستایی و عشایری استان خراسان جنوبی و بخشدار بخش مرکزی و تشکر و قدردانی از اعضای هیئت بازی های بومی و محلی شهرستان زیرکوه و دهیار وشورای روستای گزخت در برگزاری این جشنواره گفت: امنیت و آسایش خود را مرهون خون شهداء و امام راحل هستیم.

سید علی ترحمی افزود : باید این اقتدار و امنیت را شکرگذار بوده و به عنوان وارثان این انقلاب همه تلاش و همت خود را به کار گیریم تا بتوانیم ماهم قدمی برای انقلاب و اسلام و میهنمان برداریم.

در پایان به تیم ها و نفرات برتر این جشنواره جوایز نفیسی اهداء شد و به قید قرعه از بین شرکت کنندگان و تماشاگران ده ها هدیه ورزشی تقدیم برندگان شد که جایزه ویژه این قرعه کشی یک عدد دوچرخه سواری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بازی های بومی و محلی در شهرستان زیرکوه برگزار شد

جشنواره بازی های بومی و محلی در شهرستان زیرکوه برگزار شد