مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 09:402016-02-13پزشكي

میکروب مفید بخورید


پروبیتیک ها در بهبود بیماری های پوستی مانند اگزما، عفونت های ادراری و پیشگیری از آلرژی و سرماخوردگی و بهداشت دهان و دندان و کنترل فشارخون، کمک کننده اند.

- یکصد تریلیون میکروب و باکتری زنده خوب، بد و خنثی در روده زندگی می کنند که با کوچکترین تغییر در توازن آنها، سر و کله بیماریهای خطرناک پیدا می شود.

اگر توازن باکتری های زنده خوب، بد و خنثی به هم بخورد و تعداد میکروب ها و باکتری های خوب کاهش یابد،می تواند منجر به بروز بیماری های خطرناکی مانند سرطان شود.

اکنون نیز در کشور هر سال نزدیک به 90 هزار بیمار مبتلا به سرطان جدید در سراسر کشور شناسایی می شوند.

اما چه می شود که باکتری های خوب در روده کم می شوند؟ با صنعتی شدن محصولات غذایی و از بین بردن میکروب های آن ، انسان ها از دریافت باکتری های مفید در غذاها کمتر بهره مند شدند چون همه میکروب ها و باکتری ها بد نیستند.

گاهی اوقات عواملی مانند استفاده از آنتی بیوتیک ها (که طبق آمار وزارت بهداشت ، مصرف آنتی بیوتیک در ایران بیشتر از میانگین جهانی است)، اشعه درمانی، مصرف آب کلر دار، غذاهای حاوی ترکیبات دارویی، استرس های شدید، حساسیت های غذایی، مشروبات الکلی، آسیب های فیزیکی، شیمی درمانی و حساسیت های ژنتیکی موجب از بین رفتن میکروب های مفید روده می شوند که این امر نیز به نوبه خود، منج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میکروب مفید بخورید

میکروب مفید بخورید