مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 04:212016-02-13بين الملل

گسترش خشونت در جامعه عربستان؛روایت الوطن از پشت پرده جنایت خونین معلم سعودی


رسانه های سعودی برای سرپوش گذاشتن بر گسترش روزافزون موج خشونت در عربستان و نقش فرقه وهابیت در بروز آن که آخرین مورد آن، تیراندازی یک معلم در منطقه جازان بود که به کشته شدن دست کم 6 نفر منجر شد، - از واژهاختلالات روانی برای جانی استفاده کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم"، روز پنجشنبه 22 بهمن، خبرگزاری رویترز از حمله مسلحانه به یک موسسه آموزشی در جنوب عربستان و کشته شدن دست کم پنج نفر در این حمله خبر داد که وزارت کشور سعودی هم این خبر را تایید کرد.

امروز روزنامه الوطن از رسانه های رسمی سعودی در گزارشی با پرداختن به زوایای مختلف این جنایت تلاش کرد برای کم رنگ نشان دادن موج روزافزون خشونت در جامعه عربستان، بر این جنایت با این عبارت که جانی از اختلالات روانی رنج می برد یا توهم جست وجوی حقیقت، منجر به جنایت کشتار گروهی در دایر جازان شد، سرپوش بگذارد که تعداد کشته ها به هفت نفر رسیده است.

تقریبا روزی نیست که در جامعه عربستان خبری از جرم و جنایت از سوی رسانه های این کشور مخابره نشود، البته خیلی از خبرهای مربوط به گسترش جرم و جنایت در عربستان از سوی رسانه های رژیم سانسور می شود، با این حال خبرهایی که در ارتباط با خشونت منتشر می شود، بیانگر افزایش موج خشونت و اقدامات مسلحانه شهروندان سعودی است تا ادعای حاکمان عربستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش خشونت در جامعه عربستان؛روایت الوطن از پشت پرده جنایت خونین معلم سعودی

گسترش خشونت در جامعه عربستان؛روایت الوطن از پشت پرده جنایت خونین معلم سعودی