موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 17:202016-02-12بين الملل

فائو: ال نینو باعث خشکسالی بی سابقه در منطقه جنوب آفریقا شده است


، به نقل از خبرگزاری رویترز از رم، سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد، فائو، اعلام کرد پدیده ال نینو باعث شده است خشکسالی بی سابقه ای در منطقه جنوب آفریقا حاکم شود.

این سازمان که در زمینه توسعه کشاورزی، تأمین غذای مناسب برای همگان، مبارزه با سوءتغذیه و بهبود تغذیه مردم در مناطق مختلف جهان فعالیت دارد با انتشار گزارشی اعلام کرد این پدیده باعث شده است امنیت غذایی در منطقه جنوب آفریقا به خطر افتد.

فائو در این گزارش اعلام کرد پدیده ال نینو امسال که شدیدترین پدیده از 50 سال پیش تاکنون بوده است امنیت غذایی کشورهای منطقه جنوب آفریقا را به خطر انداخته است.

این سازمان خاطر نشان کرد اوضاع غذایی در جنوب آفریقا به حالت هشدار آمیزی رسیده است.

فائو که مقر آن در رم است افزود پدیده ال نینو‏ بخش وسیعی از مناطق زیمبابوه، مالاوی، زامبیا، آفریقای جنوبی، موازمبیک، بواتسوانا و ماداگاسکار را در بر گرفته است.

میزان بارش در این کشورها چنان کاهش یافته است که از 35 سال پیش تاکنون سابقه نداشته است.

پیش بینی ها در این خصوص حاکی است میزان بارش در این منطقه از قاره آفریقا کمتر از حد متوسط و دمای هوا نیز بالاتر از حد میانگین خواهد بود.

با توجه به این شرایط ،پیش بینی می شود که برداشت محصول به ویژه برداشت ذرت امسال نسبت به سال گذشته 25 درصد کاسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فائو: ال نینو باعث خشکسالی بی سابقه در منطقه جنوب آفریقا شده است

فائو: ال نینو باعث خشکسالی بی سابقه در منطقه جنوب آفریقا شده است