مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 17:162016-02-12سياسي

تمام جریانات سیاسی به صورت متحد در انتخابات ورود کنند


ائمه جمعه شهرستان های استان گیلان تأکید کردند: رفاقت با جدال فرق می کند و رقابت باید در چهارچوب قانون صورت پذیرد باید تمام جریانات سیاسی شهرستان به صورت متحد در انتخابات ورود کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی دستجردی امام جمعه شهرستان رودسر در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، ضمن تقدیر از راهپیمایی باشکوه ملت بزرگ ایران و خلق حماسه ای دیگر اظهار داشت: ملت بزرگ ایران بار دیگر حماسه ای به یادماندنی را در تاریخ این کشور رقم زد.

وی افزود: مردم، بهتر و بیشتر از سال های گذشته در راهپیمایی امسال شرکت کردند و با این حضور پرشور بار دیگر به جهانیان ثابت کردند، کماکان پای آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند و هیچ گاه از آن بر نمی گردند.

خطیب جمعه رودسر، هدف از ایستادگی ملت بزرگ ایران را اصل اسلام خواند و تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به الگویی برای مسلمانان و همه آزادی خواهان جهان تبدیل شده و با استقامت مثال زدنی خود توانسته قله های رفیع سعادت و پیروزی را فتح کند.

وی با اشاره به جشنواره فیلم فجر که هرساله در تهران برگزار می شود با انتقاد شدید از وضعیت تاسف بار حجاب برخی بازیگران فیلم ها و حضورشان در جشنواره، گفت: مسئولین توجه کنند چرا وضعیت حجاب در این جشنواره هر سال بدتر از سال های گذشته است و برخی هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام جریانات سیاسی به صورت متحد در انتخابات ورود کنند

تمام جریانات سیاسی به صورت متحد در انتخابات ورود کنند