مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 بهمن 1394 ساعت 16:362016-02-12بين الملل

بشار جعفری: اتهامات انگلیس و فرانسه "دروغ" است


نماینده دائم سوریه در سازمان ملل اتهامات مطرح شده از سوی انگلیس و فرانسه مبنی بر اینکه دولت سوریه عامل به شکست کشاندن مذاکرات ژنو 3 بوده و شهر تاریخی حلب را تخریب می کند، - "دروغین" و "گمراه کننده" دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم" به نقل از شبکه العالم، "بشار جعفری" در کنفرانس مطبوعاتی بعد از جلسه محرمانه شورای امنیت درباره وضعیت انسانی حلب تأکید کرد این اتهامات که دولت سوریه مذاکرات ژنو 3 را به شکست کشانده و شهر باستانی حلب را تخریب می کند، کذب و گمراه کننده است.

جعفری افزود: هیئت مذاکره کننده دولت سوریه از لحظه اول در مذاکرات حاضر بود.

این در حالی است که طرف های دیگری در سالن مذاکرات حاضر نشدند و اصولا هیئتی از آنان برای مذاکراه تشکیل نشد و نمایندگان دولت سوریه و دی میستورا نمی دانستند که چند هیئت از مخالفان در طرف مقابل حضور خواهند داشت.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل به وجود مشکلات اساسی در زمینه سازی لازم برای گفت وگوهای غیر مستقیم در ژنو 3 درباره سوریه اشاره کرد و گفت: دلیل اصلی این بود که فرانسه و انگلیس، مشکل شکست عربستان و اردن در آماده کردن دو لیست مجزا مشتکل از معارضان و تروریست ها را به حال خود رها کردند و این دو پرونده بسیار حساس را به ژنو فرستادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشار جعفری: اتهامات انگلیس و فرانسه "دروغ" است

بشار جعفری: اتهامات انگلیس و فرانسه "دروغ" است